Normal view MARC view ISBD view

Identidad estratégica : alternativas locales en mercados globales = Strategic identity : local alternatives in global markets / Analía Cervini, Juan Kayser.

By: Cervini, Analía.
Contributor(s): Kayser, Juan.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Buenos Aires : Centro Metropolitano de Diseño, c2004Description: 141 p. : il. col. ; 21 cm.ISBN: 9872167001.Subject(s): Estrategias de diseño | Productos | Estudio de mercado | Gestión de la producción | Imagen corporativa | Identificación visual | Diseño industrialOnline resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Home library Call number Status Date due Barcode Course reserves
Libro Libro Biblioteca
Biblioteca
Ciudad Universitaria
658.512 C419 (Browse shelf) Available 023741

Diseño industrial II B Nivel 3

Browsing Biblioteca Shelves , Shelving location: Ciudad Universitaria Close shelf browser
658.512 B993 v3 Pro Design Series / 658.512 B993 v4 Pro Design Series / 658.512 C 238 Diseño de arquitectos de los 80 / 658.512 C419 Identidad estratégica : 658.512 C532 Cultura social del producto : 658.512 C532 Cultura social del producto : 658.512 C532 Cultura social del producto :

Incluye índice.

Texto en español e inglés.

La biblioteca posee 1 ej. en Sala C. UNIVERSITARIA.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.